e-OBIEGÓWKA
E-obiegówka jest to elektroniczna karta potwierdzeń rozliczenia zobowiązań Studenta wobec Uczelni.
Jeśli kończysz studia/ przenosisz się na inną uczelnię/ rezygnujesz ze studiów lub zostałeś skreślony z listy studentów możesz rozliczyć się z Uczelnią on-line, za pomocą e-obiegówki.
Jak uruchomić e-obiegówkę?
- Zaloguj się na swoje konto w WU.
- Z paska zadań wybierz E – sprawy, a następnie E-obiegówka.
- Zostaniesz przekierowany na stronę z aplikacją e-obiegówka (postępuj zgodnie z instrukcją).
- Zaloguj się w aplikacji „e-obiegówka”.
- Przejdź do zakładki „wniosek”, wybierz ścieżkę studiów i podaj przyczynę uruchomienia.
- Po uruchomieniu e-obiegówka zostanie przesłana do właściwego Dziekanatu w celu zatwierdzenia zasadności jej uruchomienia.
- Następnie wniosek trafi do Działu Pomocy Materialnej, Centrum Informacyjno-Bibliotecznego i Działu Finansowego w celu rozliczenia.
- Pamiętaj by sprawdzać status e-obiegówki. Jeśli nie będziesz rozliczony z daną jednostką, otrzymasz informację zwrotną o odrzuceniu e-obiegówki wraz z podaną przyczyną. Po usunięciu przez Ciebie przyczyny odrzucenia (np.: oddaniu książek do biblioteki lub uregulowaniu należności) koniecznie potwierdź to przyciskiem „zweryfikuj ponownie” by zakończyć proces.
- Na koniec dostaniesz informację zwrotną o zakończeniu procesu.
W razie problemów skontaktuj się z nami: pomocmaterialna@umed.lodz.pl
e-KAUCJA
Elektroniczny wniosek o zwrot kaucji gwarancyjnej za zakwaterowanie w Domu Studenckim UMED
Jeśli wykwaterowałeś się z Domu Studenckiego UMED i w kolejnych latach nie będziesz mieszkać w akademiku, wypełnij elektroniczny wniosek o zwrot kaucji gwarancyjnej.
Jak złożyć wniosek?
- Zaloguj się na swoje konto w WU.
- Z paska zadań wybierz „Akademiki”, następnie „e-Kaucja”.
- Zostaniesz przekierowany na stronę z aplikacją e-Kaucja (postępuj zgodnie z instrukcją).
- Zaloguj się w aplikacji „e-Kaucja”.
- Przejdź do zakładki „wniosek” i uzupełnij wymagane dane: numer akademika, w którym mieszkałeś i kwotę wpłaconej przez Ciebie kaucji, podaj numer konta bankowego, na które zostanie zwrócona kaucja, oraz imię i nazwisko właściciela konta (konto SWIFT dotyczy jedynie rachunków zagranicznych).
- Uruchom e-Kaucję.
- Twój wniosek przejdzie weryfikację przez następujące działy: Administrację akademika, Dział Pomocy Materialnej, Dziekanat/Dziekanaty (jeśli studiujesz lub studiowałeś na kilku kierunkach), Dział Finansowy.
- Po akceptacji otrzymasz przelew kaucji na swoje konto.
Na każdym etapie będziesz mailowo informowany o stopniach realizacji Twojego wniosku.
Pamiętaj – wniosek złóż najwcześniej w dniu wykwaterowania się z akademika, zwrot kaucji zacznie być rozpatrywany dopiero gdy wyprowadzisz się z DS.
Jeśli w kolejnym roku akademickim nadal będziesz mieszkać w Akademiku, nie składaj wniosku o zwrot kaucji. Twoja wpłacona już kaucja zostanie automatycznie przeksięgowana na kolejny rok.