Przejdź do treści

E‑obiegówka

E‑obiegówka jest to elektroniczna karta potwierdzeń rozliczenia zobowiązań Studenta wobec Uczelni.

Jeśli kończysz studia/ przenosisz się na inną uczelnię/ rezygnujesz ze studiów lub zostałeś skreślony z listy studentów możesz rozliczyć się z Uczelnią on-line, za pomocą e‑obiegówki.

Jak złożyć wniosek?

Krok 1 – zaloguj się na swoje konto w WU;
Krok 2 – z paska zadań wybierz „E‑sprawy”, następnie „E‑obiegówka”
— zostaniesz przekierowany na stronę z aplikacją E‑obiegówka
Krok 3 – zaloguj się w aplikacji „E‑obiegówka”
Krok 4 – przejdź do zakładki „wniosek” i uzupełnij niezbędne dane:
— jeśli studiujesz na kilku kierunkach wybierz ścieżkę studiów by rozliczyć się z właściwego kierunku,
— wprowadź przyczynę uruchomienia e‑obiegówki,
— wyraź opinię na udział w ankietach ewaluacji
Krok 5 — uruchom e‑obiegówkę

Twoja E‑obiegówka zostanie przesłana do właściwego Dziekanatu w celu zatwierdzenia jej uruchomienia.

Po zatwierdzeniu przez Dziekanat zobaczysz listę jednostek, do których została przesłana Twoja e‑obiegówka oraz link do obowiązkowej ankiety badania satysfakcji ze studiów.

Pamiętaj by sprawdzać status E‑obiegówki. Jeśli nie będziesz rozliczony z daną jednostką otrzymasz informację zwrotną o odrzuceniu e‑obiegówki wraz podaną przyczyną. Ureguluj swoje zobowiązania podane w komentarzu (np.: oddaniu książek do biblioteki lub uregulowaniu należności) i koniecznie potwierdź to przyciskiem „rozliczony” by zakończyć proces.

UWAGA:
Studenci kierunków Elektroradiologia, Lekarsko-Dentystyczny i Techniki Dentystyczne, mają obowiązek rozliczyć się osobiście z dodatkowymi zakładami, które nie biorą udziału elektronicznym obiegu. Dla tych kierunków przygotowaliśmy Kartę Potwierdzeń (plik PDF) zawierającą listę zakładów. O sposobie rozliczenia i dostarczenia papierowej Karty Potwierdzeń poinformuje Cię Twój Dziekanat.

Pomoc materialna
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.